Wednesday, September 8, 2010

Segalanya starting...

Mulai minggu ni, aku datang seawal jm7 ke opis...Bukan macam hari2 besa yg aku dtg..awal banget.. kdg2 sampai belum ada orang, aku da sampai.. Hari ni lagi la, oleh kerana kesesakan yang berkurangan, aku sampai seawal jm6.50am.. nah, ko!!! sekali sampai, opis lum buka jo!! blh menyebabkan ketiduran menunggu yg lain dtg..Nasib ada tempat stay.. 7.20am baru masuk opis..terbuang masa yg boleh ku siapkan 1 kertas lembaga.. FuuHH!!

09sept2010, half day. i like!! Will do much thing after that.. Guna kan ia sebaik mungkin. Biar sampai juling kaki dan pening tangan. Baru ko tau sana!! Semoga yang baik2 berakhir esok.. Biar x semeriah mana, yang penting hepi.. Kena bersyukur dan Alhamdulillah.. Banyak jugak kena buat tu kan...? apa blh buatla...slow² and steady la gaman.. 

Banyak yang ku pelajari ramadhan kali ni...Mudah²an segala dipahatkan di memori takkan luntur.. Ingat selalu..Many things happen..Pelajari dan hayati.. Sambil ku menaip ni, dengar pengumuman bahawa Jumaat ni 1 Syawal.. Apa perasaan ku..? Entah.. Lain tahun ni..Banyak perkara yang menyebabkan kelainan nya. Mau yang baik atau buruk. Masing² ada alasan tersendiri.. Apa yang penting, orang² yang kusayang still d sisi, and makin bertambah.. yang menyayangi aku..? Alhamdulillah.. Hanya itu jak.. Terima Kasih..


No comments:

Post a Comment

*

Related Posts with Thumbnails