Monday, September 27, 2010

ok..alright...i'm fine..

sounds of spring Pictures, Images and Photos

Thinking Pictures, Images and Photos
Hari ni genap 3hr miss'P' xda...what am i thinking...? sbnrnya mls mo pikir...tp terpikir jgk d lubuk minda ni...adaka..? tah la...xtau la...am i?

 Cute baby Pictures, Images and Photos

i don't think so...tapi don't know yet.. don't wanna hold to it for so long...hmm~ apa kah yg ku ckp tu...? sendiri mkn sendiri simpan..gerak hati tu mcm²,tp tah la.. aku takut kecewa..biar masa menentukan segalanya...can't wait sbnrnya...Tp aku x blh terlalu berharap...Berdoa supaya sentiasa diberikan segala kebaikan yg dirahmati olehNya..Amin.

Selagi berada di bawah limpahan Nya..aku redha apa jua resultnya...Yg penting hepi...Nnt la ku cek..just wait..! You! yes you...! just pray the best 4 me k.. Bila tiba waktu tu, korang akan tau jua...hehhehe

Blowing Baby Kisses Pictures, Images and Photos


Be thankful for what you have; you’ll end up having more. If you concentrate on what you don’t have, you will never, ever have enough.
~ Oprah Winfrey ~

Dan utk itu, ku serahkan pd Nya..sesungguhnya aku amat bersyukur jika tepat ramalanku.. Dan aku juga beryukur jika keadaan sebaliknya..krn bkn senang utk jd senang, bukan susah utk jd susah..Renungkan..


No comments:

Post a Comment

*

Related Posts with Thumbnails