Tuesday, September 14, 2010

Pagi yang...Gelap kini sudah terang

Awal ku bangun..sungguhpun cuti masih lagi bersisa..bangun jak,tgk hubby..xda d sebelah...aik, x tdr ka....? (dlm hati)apa dia bt ni...?(dlm hati lg..) aku kuar bilik jak, laju dia msuk bilik.xtau apa dia buat td.. x sedap hati, aku kuar bilik for the 1st time...everything kinda fine jak d living room ni..tah apa dia buat...hurm~~

Aku plak xdpt tdr da ni...matahari mula buka matanya...bangunlah gitu...p toilet...and then wash the dishes..lpas tu on9....hehehe..

Semalam watch the Resident Evil in 3D.Ulasan ku...hmm....,kureng best.entahlah, aku mcm x rasa best nyer mcm time aku tgk Step up 3D.Biarpun ia dlm 3D. Korang da tgk RE Alice tu..? apa korang fikir ttg storinya...? Mcm ada kurang ceta tu..tp xtau apa...& the last tu mcm ada sambungan nya lg...yla..apa2la..hihi.. Sejenak aku fikir time tgk tu movie, 'menyesal ku eh...mcm x best' otak ku diam jak tgk ceta tu...dkat mo abis bru perasaan ku ada respon..bru ada action yg menyayat hati sikit..di awal stori, saat si membaling 'sabit ninja' nya tu jak aku terkejut ckit... yang the rest, besa jak..dkat abis ceta bru syok ckit.. Korang tgkla..let me here yours plak k...

Mo tgk ceta apa lg lpas ni aa... let me think la.. hari ni, kena urus bbrp perkara sblm masuk keja next monday..byk kena buat ni...hurm~~ pelan2 la.. ok, i'll be seeing u on next page bila kerajinan melanda diri nnt..


Berprasangka adalah perkara yang tidak baik, tapi sentiasa be careful on everything is a good thing


No comments:

Post a Comment

*

Related Posts with Thumbnails