Monday, September 27, 2010

Malam yang sepi..pi..pi..huhu~~

Da msak..cuci kain pn suda..mnd pn suda..mn mr.hubby ni... kac kwn his pren bt keta ka?? atau ia yang buat tu keta...? apa? jd transformers...? wah...marah..
angry Pictures, Images and Photos
mcm lapar...tp mcm malas jgk mo mkn...pdahal ayam sedap aku msak td...

Apa yg aku mo ceta ttg hari ni...nothing more, nothing less..besa jak...wah...hari ni aku lunch at cafe..hehhehecraving for nasi ayam uncle bob..& d situ la ku brda afternoon td... hehehhe..sedap nya....aik, masi terbayang sedap nya td...sesampai d sna td..like always..sentiasa 'termuntah' dgn kepenuhan org² d sna mo cr tmpt kosong pn payah. ngam² terjumpa plak atengz, hehhehe...lunch sekalian la...dpt jgk tmpat kosong yang penuh dgn piring bekas ahli sebelumnya.. abis mkn mkn, ckit lg kelupahan kiriman temen² kpd ku...oh ya...mo dkat abis mkn td ada plak cik Err yg lma x kelihatan..smntara time dorang ceta aku p bli tapau sang kwn² sekalian..lpas tu, berangkut la pulang ke opis...jm2.10 pm jgk aku smpai..nasib ahli² tertinggi blm smpai..fuhh...

ok, lupakan ceta td..sbnrnya aku tgh menunggu mesin bijak tgh mencuci pakaian ku skrg ni...and sementara tu..ku curahkan la hati & minda d cni sblm TamaT pergerakan mesin bijak yg d luar tu...Sambil d dalam hati byk berpikir ttg bbrp kemungkinan & kebarangkalian..huhu..

Thinking Pictures, Images and Photos
Tapi bila pikir balik, adaka? hmm..x la..hehehe..x tau la..

Felix Walk Pictures, Images and Photos

2 comments:

*

Related Posts with Thumbnails