Thursday, September 23, 2010

Kurang sihat, terima kasih..

Assalammualaikum everybody..& get well soon..(itu utk aku, krn kureng kesihatan dis week) ehhe..smpat lg mo bgtau y'allz..hehhehe..Slmt2 sumanya ya....

Lama nda berkurapak d sini..setakat sggh skjp adalah kan..Well, sbnrnya otak tgh ligat jgk berpikir, tp xda masa mo tekan2 d cni keyboard utk segituan utk seketika...makanya...tertinggal lah sekejapan...

ok, Let's start....
Minggu ni baru masuk keja...punya la bukan alang2 ke'bz'an melanda diri tu..sampai bangas blog ku tau!!! mn kmu tau..huhu..Sampai2 jka opis 20sept tu..bkn alang2 lg sekali, ku bergegas teringat baki2 kertas lembaga blm siap utk bwa meeting 21sept tu... nasib x tunggang terbalik ari tu.. kawasan opis mnjadi huru hara seketika tahap gaban krn bz mrk sma tahap dgn aku kali...tp xla talampau huru haranya.. sja jak exaggerate ckit..hahaha!! tp ada kelam kabut ckit..mklumla..masing2 bru blk dr cuti raya...hoho...

Dan aku dgn smbgn keja yg ku tinggalkan, makanya di continue...menjelang petang ckit, alamak...mcm ada virus menyerang...kerongkong mula pedih2..bersin yg berulang kali..na..na..na..x kan mo demam babe..huhu...
Sebenarnya, very early in the morning on that day tu..mmg aku da bersin2..tp ku teruskan jua...hehehe

tanpa ku duga, keadaan pd petang isnin yg berbahagia tu, time mulih keraja..tahap menuju ke demam makin meningkat..


huhu..siap sakit kepala lg... sesampai d istana sblh krjan Putatan, baring terus, x kasi can... sesungguhnya Tuhan jak yg tahu bgmn kesakitannya kepala ku mbawa keberatan otak..yg melampau. betul2 aku demam..tp ku gagahi jua ni...dlm jm9 aku mandi la..cuci rambut sekalian dgn harapan ada pengurangan esoknya.. tp x jugak..sblm tdr, mkn ubat demam tah sapa punya..my mom in law kali. aku hantam agar kepala ku kurang sakitnya supaya aku dpt tdr dgn tenang. Lepas jak mkn ubat tu, mcm pengsan daa.. yg ku sedar alarm ku bunyi jm 4.15am.

ok, 
ada kurang ckit tp badan sgtlah lemas...ku gagahi jgk iron bju, & then mandi...bla bla bla segalanya yg wajib & perlu. Siap segalanya tp blm pkai tudung lg...."aduh....mcmn ini mo pigi keraja..?" (hati kecilku berkata) " lemasnya badan..lemah, lemau...huhu" (kata hatiku lg)..oops!! lupa, hubby ku pn xdpt p keja..kesakitan berjangkitan jgk, u know!! Lantas aku baring dgn bju kurung ku yg telah ku pakai..sekejapan tertdr la plak.. tiba2, "alamak, kna jgk ni p opis hari ni meeting.huhuhu.." (pegi skjp la, stgh hari la.aku kna mc ni...ambal ketahanan ku ni)

Kugagahi jua akhirnya d pg selasa yg mulia itu..dgn kudrat yg ada, aku driving sendiri ke opis.Baru ko tau!! 



To Be Continued..

Ada tanggungjawab belum selesai...


No comments:

Post a Comment

*

Related Posts with Thumbnails