Wednesday, September 29, 2010

me with my story..

Legenda Budak Setan...Aku pikir ia sekadar ceta yg kureng best... aku bru nonton semalam..do u believe it..?!!

Jalan cetanya mengagumkan aku sikit. Betapa romantik nya  Kasyah, Jahat dan cemburu nya sang Azmi tu..sehingga menyebabkan Ayu cedera yg amat dari segi jiwa yg luka berabis..hati yg remuk redam..sampai wujud nya pembedahan plastik dan penukaran identiti, tapi jiwa, hati & perasaan tetap pada Kasyah sejak dari saat permulaan kisah cinta dorang..alangkah syok nya cinta dorang..Kasih sayang Kasyah x pernah putus utk Ayu sehingga di saat nafas terakhirnya....Di antara tu jugak ada kisah secret admirer yg kecewa bila dapat tau yg Akasyah mempunyai kekasih dan akan berkahwin..saat tu, sang secret admirer tu pun kecewa..bawa diri.tapi ada masa, kdg² dtg jgk 'menyupport'..hehehe

Disaat time dorang mo terpisah utk sementara waktu time c Kasyah bt research..aku perasan kisah cinta dorang mcm ada lebih kureng sama dgn 'OUR' Love story..hehehhe..Sehinggakan my hubby said: 'eh, mcm ceta kta plak..' aku ingat aku jak yg teringat..rupa²nya dia pun..oo..So sweet their love story..



Kalau kalian blm menontonnya, u better watch it..biar la lambat..




6 comments:

  1. Bukan tu poster LBS The Movie ka? Yg ko
    tgk mana 1? Drama?

    Hmm mmg siok brabis crita tu. Brapa kali
    kakak baca novel dia, mmg xsah klu xmeleleh.

    ReplyDelete
  2. tgk movie nya...drama seringkali tertggl..jd xtau la ceta dramanya tu.. tu la, igtkan ceta ni x siok..sekali suda tgk.berulang kali pasang..ni bru lpas tgk lg.. bikin geram tu azmi..mo ku hentak kepala jgk supya dia hilang ingatan..bru dia tau!!!

    ReplyDelete
  3. Ko baca novel dia & tgk drama...baru feel brabis. Movie dia terlampau short. Kin panas tu.

    ReplyDelete
  4. ok.tgh cr novelnya jgk...utk feel lg...huhu

    ReplyDelete

*

Related Posts with Thumbnails