Monday, October 25, 2010

Mungkin it's enuff...

Buat itu, salah.. buat ini pun salah... X buat langsung kena bilang pulak malas.. Aku bukan jenis yg suka bnyak ayat...Mungkin kena stop kali sampai sini. Nanti makin ko ku layan, makin lain lg kejadian mu tu...
 Kadang2 ikut sedap hati jak kita ni... Kadang2 aku malas la mo ambik kisah suma ni... Kadang2... Maybe i should stop.. Nanti bila tiba masa aku sambung balik. jd, tiada siapa jd merana kerana ko... Jalani jak hidup mu seperti biasa..nong.

Get a life..!! I got a life now..aku ada teman hidup jantung hati.. aku ada best ever fren.. best fren.. kurang best fren.. fren seperjuangan..kadang2 fren.. & segala macam jenis fren... fren, yg atas dasar nama fren pun ada.. Xpala...Aku ada mR. Arowana.. 

Mr. Arowana, ko akan ku jaga dgn baik..insyAllah, dengan limpahan rezeki yg ada nnt..ko akan ku jga dgn baik.. selagi aku mampu..

Gini la dunia..& kita x boleh lari daripadanya... Pada semua...baik2 jaga diri, semoga kalian di bawah lindungan Nya..Dengan limpahan rahmatNya..Semoga hidup baik, bahagia, sejahtera, diberkati seumur hidup.Amin.. Ikhlas dari hati.. Terima kasih segala tunjuk ajar, secara rasmi atau tidak rasmi, pandai sendiri, dari korang jugak...






No comments:

Post a Comment

*

Related Posts with Thumbnails