Friday, October 15, 2010

Sori!!

Salam sekalian...
Lama x update...bkn apa, mo ckp bz...x la jgk... tp korang blh tau yg aku akan bgtau sebentar lagi...
9-11oktober adalah hari Konvo bagi UMS yg ke 12th..dan aku adalah salah seorang dari beratus orang yg menjadi urus setia nya..hehhehe (bkn yg konvo, tukang urus jak..) okayla tu...sekurang2nya ada la jgk terlibat...

kitorang la yang antara petugasnya on that day...

Memang hari yg ku catatkan td adalah antara hari2 yg sibuk..bahkan sebelum hari kejadian tu pun, memang sibuk tahap gaban jgk bg kami yg jd tukang urus ni.. (tau2 la...klu xda kami, ingat jalan ka konvo tu...? haa...tau pun, xkan jln punya...)

Di samping kesibukan yg melanda diri ini, sempat jgk d selitkan kenangan manis antara kami sepanjang begelar 'URUS SETIA' best jgk... biarpun penat tp enjoy.. dan di situ jgk aku tau selok belok DC (dewan canselor) pintu keluar masuk yg sepatutnya dan pintu keluar masuk yg jarang diguna yet scary pn ada...hehhehe...

di sini ku selitkan antara kenangan yg korang dapat tgkla...enjoy...

Ni sebilangan 'orang kuat' hari tu...

Ni group AJK Pengurusan Pentas Majlis.. maka, pic nya haruslah berada di pentas jgk...kalau x terurus pentas, majlis x jalan...ehhhe


Kiranya blh jd koleksi 'BFF' aku la...

hehhehe...????

Itu la antara paparan yg dpt ku pamerkan utk jamuan mata kalian...sesungguhnya ke'chubby'an ku makin menjadi-jadi paksa..syyyhhh!!!

Tengok jak. biarlah..yg penting i'm happy with my pren..hhehhe..Disebabkan acara begini yg boleh membuatkan silaturrahim antara rakan setugas makin mesra...

Rupanya hari kejadian ni, ada antara kawan skool ku jgk konvo, tapi sayang x terjumpa la plak.. yg ku terjumpa pun sorang jak, Wawa.. Punya main strategik tmpt kami tejumpa, Ladies room gitu.. naa.. kau!! x sempat borak panjang...hehhehe.. sori wawa..tgh kejar masa time tu, tapi banarnya aku lupa aku kejar apa time tu, forget it la!!!

Sungguhpun penat la amat 3hr tu...tapi ada jgk syoknya...1st time lg..memang best..next year, harap ada lg...hehehe..klu x pun, aku kali lg..heheheh.. Dan utk kepenatan yg melanda tu..cuti ganti u all'z..

2 comments:

  1. huhuuu aku akn rindu waktu ne sangat² 1ari nnt pren sbb yang pasti ini la yg 1st n da last (-_-)...

    ReplyDelete
  2. ya...me jgk...byk tul da memories..jgn lupa aaa...

    ReplyDelete

*

Related Posts with Thumbnails