Thursday, October 21, 2010

Doa

Sesungguhnya setiap yg datang itu ada hikmahnya....Begitu jgk aku.. Badai hidup menjadi kita makin masak dgn kehidupan...Dan aku makin mengantuk pada saat ini.. Segala kemarahan ku untuk hari ni...berlalu begitu saja.. Biarkan la berlalu. Malas ku pikir lebih dari jangkaan kapasiti otakku.. bikin sakit jak..

Baik ku pikir keja ku yg seterusnya tu...sok masa utk emel balik tu keja ke supplier.. harap kali ni final berabis la ni. Penat da otak dan mata menghadap benda yg sma utk tempoh yg lama... dan utk itu, bila da selesai ada lg yg menunggu sampai ujung tahun ni... pergh.....

Perlu rehat yang cukup..hmm~~ lesu la...baru keja utk setahun lebih da mengeluh kan....bersyukur la ko ada keja...ingat tu.. Aku akan cuba bt yg terbaik....hehheh..utk aku, & hubby... Keja la baik2... Mengharap yg terbaik lg akan datang...Mudah2an segala berjalan dgn lancar..Amin...

Dan time ni i miss my mama, bapa..huhu.. sisters pun..miss my mom a lot!.. it's nearly 2 months...ada la jgk balik tp kejap2 jak...x sabar blik hujung bln ni.

Xpa, simpanlah dulu rindu ku tu.. for the time being, ZzzzZZZzzzZZZ..... awal lg sok...hubby msuk keja jm6 dlm mggu ni... aku la yg paling MENGANTUK~

No comments:

Post a Comment

*

Related Posts with Thumbnails