Friday, October 22, 2010



Mcmn la x gitu... mmg gitula...x da aku blh elak....kebiasaan suda ia begitu.. awl plak aku ngantuk ni....mlm ni... dpt rehat sepenuhnya...sok cuti... yes... Gunakan sebaiknya...
Imam Ali berkata, “Allah menyayangi orang-orang yang mengetahui kadar dirinya dan tidak melewati batas perjalanannya; menjaga lisannya dan tidak mensia-siakan umurnya”.
Hidup ni tidak boleh la berpandukan perasaan hati talampau. Sebab kadang2  itu boleh menjahanamkan diri sendiri. Perkara utama harus difikirkan ialah menerima sesuatu atau membuat sesuatu dgn baik berlandaskan kenyataan. Aku pun xtau apa da aku ckp ni... aku taip jak la..Mengantuk awal plak ku
rasa...

Kita sering nampak derita hari ini, tapi kita jarang ingat kebahagiaan untuk esok hari, jadi belajar lah menghargai apa yg kita miliki hari ini, kerana kita takkan dapat mencapai penghargaan untuk esoknya jika semuanya telah tiada…..

Kadang2 org nampak diri ni senang jak....Hati menggila, otak mengamuk, jiwa kacau, diri masi normal biarkan menjalaninya...It's LIFE. Biar gitu, di dalam tiada sapa tau....


No comments:

Post a Comment

*

Related Posts with Thumbnails