Friday, October 22, 2010

Love..Dedicated 2 u

Awal sesangat aku bgn hari ni.. Seawal 4.30am.. ngantuk yg amat menyelubungi diri... HuaarrRRGh!!! even skrg pn menguap lgi time ni... And now, time ni aku mmg da berada opis d kerusi ku yg x seberapa empuk ini..sambil ku duduk dlm keadaan bersila..Aman nya.. seawal 6.00am aku smpi d UMS ni.. HUbby msuk jm6 kan..apa lg..aku pn turut awl...Byk lg blm smpai...Dan aku adlh org2 yg mengambil pakej WP1, makanya kena awl la...

Hari ni his mood more better than yesterday..Happy birthday bey..!! u turn more mature today..Don't always act like kid anymore..coz u know u ain't kid anymore..turn to grow up...that's more like it..I Love u with all my heart..Forever and ever..till the end..Mungkin dia x baca ni..Nnt ada masa dia nmpak semua dan x perlu tunjuk..Dia tau sendiri.Belajar jdi lebih matang. Tingkatkan prestasi, Kurangkan kontroversi ya bey!!!

Belum dapat ku beri apa2, only my love to u just now..ada masa nnt, u'll be surprise..K, la d hari Jumaat yg mulia ni..Sempena ur bday..solat Jumaat nnt jgn lupa doakan yg terbaik buat kita, dia, aku, & our love..May it last forever..Ur my chenta hati yg amat, dulu, kini dan selamanya..InsyAllah, hingga hujung nyawa.. (if only u read this) Jumpa nnt dlm bbrp jam lg..

Love U.. xOxO

No comments:

Post a Comment

*

Related Posts with Thumbnails