Monday, October 18, 2010

Tg.Aru sampai akhirnya..

Salam Kalian...

Skrg kira da lewat...sok kena bgn awl sbb...hubby msuk keja jm6..ngantuk la ku ni..huhu..Tapi, lupakan psal tu kejap..Aku mo kongsi ttg hari ni..Orait!

Hehehe...kepingin yg smlm dpt di atasi pd ptg td..Heehheh... aku p mkn jambu and mangga you!!! Punya main siok!! Siok x tergambar(tp ada gmbr)... Td kiranya mcm malas mo jln, tapi perkara tu trus blegar jak d utak ni...petang jm5 lbh td, kami gerak..aku dlm keadaan mood yg paling best time tu... Wow!! lamanya x pegi sana tu..tiba2 teringin mo tgk sunset..jd, kiranya sekali gus la ni...dpt p tg.aru, mkn jambu, dan tgk sunset.... weeehoooo!!!
best! best! best!

happy Pictures, Images and Photos

Sampai2 sna aku kna p beli sendiri, while my hubby tpksa round2 sbb parking xda dan tahap keramaian org adlh x terbendung..xpala.i'll make it quick, lpas bli stay tmpat lain..orait!! Habis bli, kmi p beach 3.
Ngam2 smpai, ada keta bru kuar parking. Dan kami adlh lucky ganti tmpatnya (kiranya la...hehheeh). Bru kuar keta, bhgn sblh sna, ada org CAPOEIRA(betul ka ejaan ku tu..? hentamla.. :)

dr jauh jak ku snap, mls ku.. tgk mcm best, tp 1 jak dpt ku snap..tgh heading to sunset..xsbr tgk...
Ok, utk ceta seterusnya, ku titipkan jakla bbrp gmbr dgn caption ckit..senang k. Mlas ceta byk...k, enjoy!

The faces while OTW..Yippiee!!

Aku yg over d sini rsanya, ah! biarin,asal x kacau org.. Hubby, as always..mls mo bgmbar tp aku mo jgk, jd gitu la rupa...Layan saja..


Tgh sunset..sila abaikan ke'chubby'an di antara gmbr2 tu..ok! terima kasih..

Memang tgh sunset..tapi i can't find the sun...mgkn da ditelan awan..huhu..
Sambil tu, ginila keadaan sbnr..haha
dan ginila wajah2 yg seterusnya..Nmpk yg x siok..? sila abaikan..

perasan atau tidak, 2 plastik x pernah lepas dr tgnku kan...? hahha gitula...jd harus d pegang smpai abis ceta...hehhehe
suma pic ni hnya d blog shj. mls ku upload yg sekangkang kera ni FB. well, u'll see if u read this..sesungguhnya all the cravings tlh di laksanakan dgn jayanya.. and LVoe it so very2 much...!! biarpun di tahap bln tua yg amat.. aku faham!!

Eye lashes makin berat..smapai sini dlu. Daa..

No comments:

Post a Comment

*

Related Posts with Thumbnails