Saturday, June 11, 2011

Not so enuff...? i hope so...

isn't it?

Assalammualaikum...
Bila aku pikir2 balik.... memang setiap insan melakukan salah. Nobody's purrfect... kan....? aku akan mula semula....

hallo allz...
lama aku 'cuti' kan....? Bukan cuti..i'm taking some time off.. ntah utk apa...saja..i think.
ok, let's start.. aku mo start dr mn yaa..?
Awal 2011 adalah waktu yg paling bz .. Setengah tahun awal ni, byk sgt aktiviti yg telah, sedang dan akan dilaksanakan..
Fuuhh...sampai kdg2 bz yang amat..ke tahap emosi tidak stabil.. dan utk itu, setengah tahun ini jgk byk cuti..  Jadi, bila tiba to 'STOP', hendaklah menggunakannya dengan baik..
Di samping aktiviti kerja, aktiviti aku sndiri dgn 'Mr. Hubby' pun tidak ketinggalan..Mesti tau!!

Now.. i'm at Beringgis Beach Resort..10-12Jun2011 Bengkel JPG..
Jadi Urus Setia...














Biarpun tgh sibuk mengurus setia bengkel ni, 'Mr.Hubby' with me too...menyelam sambil minum air...syok yg amat jgk..hanya kita berdua...huhu..
Tomorrow.. 12 Jun 2011..Genap setahun aku bgelar isteri. Biarpun baru setahun..banyak yang perlu aku pelajari lagi.. Menjadi yang terbaik bukan senang. And i'm trying...Aku mohon... semoga bertambah kebahagiaan di antara 'kanda dinda' hingga ke syurga. akhir hyat..amin..  :)
Menjadi isteri yang baik, sahabat yang baik, soulmate yg diidamkan....
Mengharungi hari-hari suka duka dengan wassatiyah..
Amin Ya Rabbal Alamin..





No comments:

Post a Comment

*

Related Posts with Thumbnails