Monday, August 30, 2010

3D

Punya main alang2 dia punya best...Aku ni bkn sllu tgk wayang.. wlaupun setiap kali ada wayang baru mesti aku mo tgk tp x jgk terpigi..kdg2 new movie tu berlalu gitu jak...paling2 pun aku tgk dvd jak..tp, ok la. drpd xda...

Ok, ni aku ada tgk.aku tgk sabtu mlm tu..midnight show on 11.30pm.. bayangkan jm brp bru pulang rumah.. ready for sahur lg....korang mesti tau wayang apa ku tgk...hhehhe..nmpk ni pn mmg tau da...


Kesimpulan yang aku blh buat, it's so very awesome...!! d sana kepatahan dalam english ku.. biarla, yg pnting korang faham... aku minat cerita2 cenggini..yg dari awalan step up the movie, step up the streets  ..sungguhpun pelakon2nya bertukar ganti...klu org puteh jak buat ceta menari-nari..aku suka tgk mcm 'stomp the yard', 'you got served', 'shall we dance', 'bring it on', dan ada lg yg x ku sebutkan d cni.. klu suma di taip d cni...matai la...
biarpun aku kureng klu menari ni..tp aku suka tgk..
lebih2 lg ceta step up tu..in 3D lg tu.. mn ko x best.. for the 1st time experiencing in 3D. kesian aku... mo pigi tgk ceta lain lg nnt dlm 3D..tp kna ada ongkoslebih ckit..yla, tiket nya mahal dong sungguhpun berbaloi.. ada sewa spek nya..mn ko.. xkan ko mo pkai spek mata itam ko tgk sna..
what ever la..hehhehe... dan ini antara scene yg aku suka tgk.....



No comments:

Post a Comment

*

Related Posts with Thumbnails