Wednesday, August 4, 2010

naa..syukurla.

assalammualaikum kwn2..

Aku turut bersyukur dgn limpah kurnia-Nya aku dpt mencurahkan segala isi utk hari ni...mag syukul na..Alhamdulillah..

Hari ini aku dtg awl ckit jak p keja jd menyempat la jgk p bekfes jap, mana lg..cafe library la..lama x p sana..hehhee..d time aku tgh beli tapau utk my pren ada dialog aku dgn adik ku, time dia temankan aku..
adik: kak, ada p****t da ko!
Me: yaka? jd selama ni xdala..?
adik: hmm~.. jgn2..jgn2.. ( sambil tgk aku senyum2 yg penuh makna..huhu)
Me: xdala..eh, tah la..bru abis P pun,xkanla..xtaula...
adik: mn tau...(sambil senyum..lg)
Me: hehhe.. xtaula...klu ya, bgsla...

& then we proceed to our bekfes td..& membiarkan dialog kami td tu,berlalu pergi...abis jak mkn, tgk jam 8.20am da..hehhehe..lewat da...my hubby pun bru siap mkn.. a bit quite dia pg ni maybe geram dgn karenah kami..sbb byk tmpt kna singgah td sblm p bekfes..kna punch in dlu la,simpan brg la...tu la lmbt ckit mo p mkn.. senyap sunyi la dia menahan geram..hehhe.. babah,sori ya...

kira2 mo berangkat p opis masing2..bru nmpk kelibat miSS eRR." baru smpai cik ka ni". Tiba2 hubby ku b'suara "woi!" (aik, kasar plang ia ani melagau org). miSS eRR pura2 x nmpk.hehhe..suddenly:

miSS eRR: eh, termakan jua ko nasi ayam aa...
Me: hah..? x, ni piringnya jak...
       (tiba2, something terflash in ma mind...)
       aik, baca ka?
miSS eRR: bacala... (sambil kinum2...)
Me: hehhehe..owh..kna baca plak..


So embarassing..hehhehe.. so, whats la ur opinion..? still have more to learn la bout it..Beri tunjuk ajar ya...& thanx 4 da comment..

chow cincau...

No comments:

Post a Comment

*

Related Posts with Thumbnails