Wednesday, August 18, 2010

Hari apa ini hari...?

Bertambah bz aku pd hari ini..smpai x kesedaran dkat jm1 da..dan dengan itu, aku stop skjp..tgk2 jap bhgn2 ni..blog ku ni..

Dan sekarang kemalasan melanda diri jak..disebabkan kesibukan yang menyerang, mbuat aku gitu susah kdg2 mencoret..tapi rehat itu perlu dn kna ada..xkan sepnjang-pjg ni ko sibuk jak dang ooii..!!

Untuk permulaan td ku log in jak terus p blog...terus ku sggh ke Blog cik eRR as always..bila ku terbaca jak...aku rasa aku ada share jgk tu lgu ttg MZ tu di mukabuku tp long time la suda.. dan tentang Ustaz Kazim Elias tu aku pn bru tgk td..pdhal lama da ku nmpk tu..tp d kasi limpas jak time menjenguk ke dinding..aku takut boring bila menontonnya..rupa2nya sangkaan ku meleset.. suka ku mendengar mcm jgk stail  Ust Issraq (Ketua Unit Masjid) yang ceramahnya aku x menyempat ikut hanya kerana mu pra LPU.. apabila berceramah. Kalau berlanjutan utk bbrp jam pn x pernah rasa terlentok krn mengantuk.. .. dan saranan ku, sang suami patut nonton itu..nantila..

Dan untuk itu...sekian sja utk hari ini... nnt la ku sambung k..bila kesenangan ku makin luas sudah, tanpa henti la ku tu...
baiklah!!
Take a minute to stop and reflect, my friend...


No comments:

Post a Comment

*

Related Posts with Thumbnails