Friday, August 6, 2010

ok!

Jumaat yang mulia hari ni....even Jumaat2 yg lain pn mulia jgk...& aku keja hari ini tanpa tekanan..mgkn keranamu Jumaat.terima kasih Jumaat..Hari2 lain jgn berkecil hati ya!

Bersyukur diberi nafas utk berjasa kpd sekaliannya lg pada hari ni.....Yesterday i didnt show up at workplace due to my sickness..nowadays,aku sering rsa x sht,napa ya..? oleh itu,aku MC la kelmarin. Hormon ketahanan badan ku krg berfungsi dgn baik lately..& i dunno why..am i......? ala,yg selalu d alami oleh setiap pasangan...adaka? tapi ciri2nya aku xda pun...yg ada, aku seringkali letih..tu jak. ramai suggesting me to do 'that test' tp tkut utk melihat hasilnya jika mengecewakan.. 

apa2 pun, mmg itulah yg diharapkan..how i wish...hurm~ xpa, i'll wait for my next P. Jika xda miss P knocking on my door dis month i'll check on it.& bertawakal segalanya pada-Nya.. Amin Ya Rahman Ya Rahim..





No comments:

Post a Comment

*

Related Posts with Thumbnails