Wednesday, November 2, 2011

Macam lama kan?

Salam peeps!!

Setelah berhari-hari ku biarkan blog ku tanpa kabar berita...sibuk adalah salah satu alasan yang menyebabkan aku kurang bercerita...sampai idea utk blogging pun kurang bbrp ketika ini...

 Jadi, mau mula dari mana?

Tragedi Oktober bila kemalangan antara keretapi dan lori tangki minyak adalah penutup kisah Okt 2011. Kejadian dan keadaan sungguh menyayat hati. Sedangkan yang mengalami pun trauma dan hati x keruan, inikan lgi aku yg bukan berada dalam keadaan cuma berada di tempat kejadian.. Semoga kita muhasabah dgn apa yg terjadi.. Bersyukur semuanya masih dalam limpahan rahmatNya..

Untuk seterusnya..

Gini...utk penghujung tahun ini, semua maklum kesibukan yang melanda..dgn aktiviti yang memanjang, kursus, bengkel, acara lain..semua pun terlibat AJK termasukla aku...  ni pun baru selesai bengkel klasifikasi fail pada 17-20okt, kursus klinik panel pada 25okt, hurm~ 27okt meeting MEP melibatkan keseluruhan UMS admin. Semalam, 1Nov..baru selesai acara KIK peringkat UMS. Sepanjang Nov ni pun akan menyusul aktiviti lain..MEJ, Mesy. Pendaftar2 IPTA, Town and Gown UMSKaL, Town and Gown UMS KK, Konvo..and so on..ada lagi..sampai mo lupa apa lg tu aaa..

Tetapi...xpa..

Semua tu pengalaman. Pengalaman suatu pelajaran dalam hidup. Semua akan mengalaminya, cuma berbeza cara dan acara..

Begitulah seterusnya, cuma perlu merancang agar segalanya berjalan dgn baik. Namun, dari Allah jua segalanya..Ok, di sini dulu kita stop k. Selamat hidup baik! :)

No comments:

Post a Comment

*

Related Posts with Thumbnails