Saturday, October 15, 2011

Rasa

Rasanya terlalu berat.. Baru kali ni, mcm ada peluang utk bercerita sikit. Namun, diri amat penat, berat. Serasa mo demam, antibodi seakan kurang berfungsi dgn baik.Terlalu penat dgn akiviti jabatan.Ni pun bru pulang dri Lembah Impian..Impian yg syok, Inggeris stail yg sebenar..

Nanti upload bila berpeluang. Badan macam masih belum boleh beroperasi 100%.Harap2 bangun dr tdur esok lebih bahagia utk memulakan acara utk mggu depan lg selama 5hr di Novotel. Sungguh, aku suka aktif, namun bila terhenti keaktifan tu sekejap, aku cepat lemah..

Aku redha dgn ketentuan Nya.Semoga dikurniakan kesihatan yang baik sepanjang aku menghadapi kehidupan akan datang. Sesungguhnya manusia tidak terlepas dari pembelajaran seumur hidup.Semoga ketentuan yang baik bagi semua umat manusia di bumi ini..Amin Ya Rabbal Alamin.

Untuk hidup, banyak lagi yang belum dikecapi. Namun sebagai manusia,insan biasa, bkn selalu yg diharapkan tercapai..Itulah ujian. Setiap yang hidup, memang sudah tertulis.Ingat tu, begitu jugak aku. Aku sentiasa rasakan itu. Mungkin kehidupan perlu lebih bbrp perkara lgi sebelum dikurniakn perkara yang amat ku idamkan.

Setiap pasangan menginginkannya..tidak terkecuali aku  dan mr.Hubby..Namun aku redha, redha sepenuhnya dgn usaha yg perlu. Allah suruh kita berusaha. Itu aku buat dgn izin Nya.. Seperti yg aku ckp awl td, setiap perkara sudah tertulis..dan mungkin belum rezeki lagi.

Untuk menghadapi itu, sekeliling x perlu sibuk mem'bz'kan diri tanya itu ini, pandai la kami tu, Cukup mendoakan semoga kami bahagia dgn segala apa yg ada, Cukup!
Kan baik begitu, dari mencipta jurang.Demi kebahagian masyarakat sejagat..

Sekian dulu untuk itu, Sekilas rasa yg aku hadapi buat masa ni..

No comments:

Post a Comment

*

Related Posts with Thumbnails