Wednesday, October 5, 2011

apa pun boleh

Aku tgh pikir apa tajuk aku mo letak..di akhirnya, c apala aku taip jak dlu ceta tentang ni..


Semalam aku tetiba jadi model a.k.a tukang tayang tudung kepada koleksi album 1 of my friend ( bos ku jua banarnya) d FB nya Azma Kassim.. tapi aku suka..try suma tudung tu..cantik2 belaka..and i like it very much. serasa mcm mo borong suma tapi kalau aku borong kamu beli apa? Jangan risau, biar koleksi nya baru sikit, ia akan bertambah sedikit demi sedikit, lama2 jd bukit..

Utk 2 minggu ni amat bz rasanya di situ. Memungkinkan segala jika aku byk keluar dari radar tempat dudukku..KaLau aku tambah jauh, alamat bayk keja x siap..minggu aku kena tolong sebaik mungkin utk retreat BPG next week. next week?! Yup, agak messy d situ, tapi harus rilek, pelan2 org bilang supaya x bingung sendiri2..

Well, cukup utk itu, sekarang aku bru abis lunch bawa bekal lg..hehehe..memotivasikan diri utk segera kurus adalah mcm amat mustahil bila aku bw bekal amat sikit namun sekeliling ku amat berbesar hati utk mng'chubbykan aku. Akhirnya, aku still x jgk kurang beratnya...perlu cri motivasi lain d lain kali.. Adios!



Bantu gue utk kurang donk! Kurang apa? kurang lemak lagi.... Please!!!


No comments:

Post a Comment

*

Related Posts with Thumbnails