Friday, September 30, 2011

Rumah terbuka UMS

Hari Rabu, 28Sept 2011...
Time ni aku dtg seawal yg mungkin..Bertugas sebagai ajk hiasan,harus awal donk...perlu prepare yg last minit lg...gitu ginian...majlis bermula seawal jam9..penilaian start.. Dan diumumkan sebagai tempat ketiga seluruh UMS, best! amat! biarpun diawal majlis bermula...ada sedikit ketegangan tapi perlu apa bermuram durja, bermasam muka..? melonggarkan silaturrahim jak..tapi segala tu ditepis pabila kami diumumkan tempat ketiga..at least, ada effort di situ...tahniah lebihan kepada rakan2 yg bertugas sehingga jm4am hanya utk menyiapkan 'rumah' kita ni... di sini ada sedikit tatapan yg x seberapa...well, semenjak menjak ni..mcm aku mls utk menggambar segala...yg ada kenangan sedikit di situ... well, u all jamu mata la sekejap k...hanya ini yg sempat ku hidangkan utk u allz..enjoy.. every bit!



























Tu jak dulu...x banyak sebenarnya..ni antara yang aku dapat buat...x banyak tapi ada cerita dan gaya!!!


BTW, tadi opening PC fair amat mengancam jiwA ! semua aku mau!! Sekian...
Wassalam









2 comments:

  1. Wahh...best nyew kan da update...tgu sesi aQ plak share wit u allz bot me k...
    Pew pon thnks terserlah keayuan aQ d Pic yg Memg pling mantap d blog nie...heheheee..Perasan jew lbh..huakkk...haa..

    ReplyDelete
  2. well...aku pn masi tgh bljr lg..heheheheh

    ReplyDelete

*

Related Posts with Thumbnails