Wednesday, September 21, 2011

buek!

Semenjak 2-3 hari lepas..Dan hari ni demam makin pulih tapi ini batuk tia pandai baik lgi..bersama kahak yg sungguh mengancam euw!! buek!! buek!!

Tiap kali itu jgk bila aku suda bz manjang..nafas seakan putus2..semput! nah, memang itu la keadaan ku sekarang.. batuk belum baik sampai blh dgr seakan ada anak burung lari2 d kerongkong bila aku mula menarik nafas... cian dey lorh!! jarang2 sakit, bila dah start sakit lmbt lg jwbnya mo pulih seperti sedia kala..huhu.. terima dgn hati redha..

Hidup agak bz kebelakangan ni..lebih2 bila da pindah seksyen..tapi suma tu buat aku belajar byk benda..dan bila da bz..kdg2 aku blh lupa.Ingatan aku sekarang bikin aku heran tahap memori ku ni.. sampai benda yang remeh pun aku cepat lupa..apa mo jd pun xtau..

Kadang2 mr.hubby sampai marah dgn tahap kelupaan aku ni..aku kena lakukan sesuatu..and rite now! Al-Fatihah is the key..aku ada terbaca tu..kena amal selalu..biar d luar solat pun. Bukan sebelum baca doa pun..ia doa jgk.. ok done! taruh depan mata supaya selalu dibaca.. Mudah2an aku sentiasa ingat apa yg belum,akan dan sudah aku buat..Amin Ya Rabbal Alamin


No comments:

Post a Comment

*

Related Posts with Thumbnails