Friday, November 4, 2011

Pandangan Orang..

Salam...

Aku dah kurang KG ka? Tu hakikat org nmpk aku...tapi yaka? aku pn  x pasti..tapi perasaan aku tetap sma jak..ka mata org? keliling aku ada ckp gtu... tapi aku xtau betul ka kata diorang tu...luaran gtu mungkin sbb aku byk pikir...aku byk pikir..aku byk pikir...

Tgh usaha utk meningkat keperluan tapi tgh pikir dgn cara apa... Mudah2an ada peluang utk aku..Org bilang, dimana ada usaha, di situ ada kejyaan.. yg bulat x datang bergolek,yg pipih xdtg melayang...

InsyAllah Segala yg berlaku kehendak Allah jua... Amin

Untuk yg akan dtg, aku akn bercerita ttg perpindahan kami ke opis bru setelah siap renovation ari tu k...

Baik2 jga diri sekalian peeps!!

Selamat Hari Raya AidilAdha.. Semoga pengorbanan yg diberi mendapat rahmat dariNya sentiasa.. Amin:)




No comments:

Post a Comment

*

Related Posts with Thumbnails