Monday, July 16, 2012

Keminatan ku: RibbonyPin

Assalammualaikum...

Kali ni aku kurang sibuk .Patutnya sibuk tapi peningku bila melihat rupanya banyak sungguh surat yang ku update minta tlg ibu update, blm difail ya kawan2..Bagus..gudjob..!! Lupakan jap..

Aku akan bercerita sedikit ttg kesukaanku hingga menjadikan ia sebagai pendapatan sampingan ku.. Mula berjinak dgn biz ni yang insyAllah boleh bantu hidup kami sehingga ke bulan gaji seterusnya,hehehhe...Yang ku maksudkan..ribbonpin..

Sebelum..
Selepas..*sori pic blurngelap kan..? tau la hpku 'mahal' amat..hehehehe..
Amacam...? korang ada buat biz yg gini.. Mulanya aku ingat, aku ni x berbakat..Semasa 'blogwalkin' nampak ramai yg berjinak buat benda ni..Aku pun tryla...jdi jgk.. Benda ni aku buat dari bulan April lg la...tapi sekarang terhenti jap semenjak itu anty kina' tidak mo supply pin lgi sma aku...Mengkali dia rasa rugi da kali kan...? Macam2 alasan nya bila ku mo membeli pin nya..Dia ckp takut stoknya abis la, utk kegunaannya la.. Aku bukan xmo beli di tempat lain (macam d jelip, eaton tu) mahal ba dorang jual..60sen sebiji.. mana tidak ?! Kalau darab,tolak, tambah, brapa RM nya kalau 100biji..? Tempat anty kina' ni..10sen sebiji jak..Selalunya stafnya kasi FREE lgi 10biji..Siapa tidak mau..? hehehe..

At last, tiba2...dia tidak mau jual lgi tu pin sma aku...apa lagi...ter'stop jap biz ku...tapi xpa, aku akan buat sikit lagi...Mungkin time posa ni, blhla buat lagi..Banyak masa kali aaa...lagipun, ada lgi baki sikit pin tu...hehehe..

*Mencuba untuk lebih berbakat lagi*


No comments:

Post a Comment

*

Related Posts with Thumbnails