Thursday, July 12, 2012

Ceta seterusnya: Aku..

Bila diri ini menjadi biru..Ala..macam Avatar tu...What a blue kan?! hehehehe..

Assalammualaikum..

Sekarang tahap badan: tenggorok ni ga......tal! dari semalam..mo demam ni..jagala.Seksa skit bila diri menjadi demam. Demam adalah tidak best...Ya Allah..aku tau Kau sayangi diriku ini...Aku bermohon..jgnlah demam ni menjadi teruk...sakit.Mudah2an..ia cepat sembuh..Amin :)

Kekanda semakin sembuh, aku? Mudah2an tidak..Sesungguhnya segalanya atas rahmatMu Ya Allah..

Ok,
Amacam bisnes...? Itu jak orang tanya aku skrg ni...InsyAllah semuanya berjln lancar..cuma nya aku jarang on9 sekarang..Cian, d9 ku x terpeduli...Aku cuba sedaya upaya membantu mereka..Tidak mau la nnt di cop 'MAKAN DUIT HARAM' Berdosa tau... Macamana usaha, gitulah dapatnya...Jgn xda usaha, tapi duit masuk jak. X bagus kan? Fikir2 kan ya kawan2...

Untuk kali ni..ku tinggalkan korang renungan dari sekeping hati nurani:
Walaupun apa yang kita miliki tu tidaklah sehebat dengan apa yang dimiliki oleh orang lain..Tapi percayalah, Setiap yang Allah berikan kepada kita itu, yang untuk kita miliki..Adalah yang teristimewa dan terindah buat kita..Yakinlah Hanya PadaNya...

No comments:

Post a Comment

*

Related Posts with Thumbnails