Wednesday, March 28, 2012

Tiba2

AssalammualaikumWarahmatullahWabarakatuh

Hari ni aku mengambil peluang lambat untuk sampai ke rumah agar 'kebekuan' lerai sedikit... Lagipun hari ni kekanda ada agenda lain bersama teman, jadi aku mengambil kesempatan untuk memohon kebenaran pulang agak lewat sedikit dari biasa. Dia bilang.. ok.

Saja. Aku rasa amat pening bbrp hari ni dengan semua perkara yang memerlukan dateline yang amat cepat. Penat deh! Mo siap hari ni jgk! Yang hari ni punya keja pun sama jgk. Membuatkan aku hurm~
Jadi, masa ni la aku rehat sebelum merentasi jem lagi..Aduh...semak!

Sambil merehatkan diri, sambil menerjah apa yang perlu..Sekejap lagi berangkat la ni... Sampai sini dulu. Itu jak? ya, itu jak dulu untuk kali ni perkongsian kita. hehehehe. Lepas ni pulang, main tapuk2, antuk2 kepala di bantal sampai penat sementara tunggu kekanda pulang. hehehhe..  Semoga kalian sentiasa di bawah lindungan rahmatNya..Amin Ya Rabbal Alamin..

No comments:

Post a Comment

*

Related Posts with Thumbnails