Thursday, March 22, 2012

Mode: Aku. Hectic Week. Siot!

WOW!!
Aku dengan dugaan. Biasa....Semua ada hikmah. Penyakit kulit baik...ada balik..gitula seterusnya.... Namun semuanya hanya salah satu antara berjuta babak dalam kehidupan.

Apa yang untuk dikongsikan hari ini......dan beberapa hari, beberapa minggu sebelumnya... SIBUK!  Secara langsung atau tidak, hakikatnya, aku sering terlibat...jap, jari aku gatal bahagian sakit kulit tu...adus!! tapi nampak gayanya, jap lagi sembuh la ni.... lagi.

Belum tentu cerita. Berdasarkan tajuk, itu patut aku cerita. Paling sibuk minggu ni, keadaan bos yg kerja luar seminggu, aku kdg2 menggantikan 'ketiadaan'nya di sini. Update tu, update ni.. Dalam kesibukan, keadaan pelajaran pengalaman. Suka.

Pasal lain.
Orang seringkali berblog untuk bercerita seharian apa-apa, mana-mana..dan ada-ada. Aku dan Blog? Apa? Ntah. Ada masa, memang sama macam orang lain berblog.  Di samping aku berseloka, bercerita, bersandiwara, amarah, puaka..Perasaan untuk ke blog orang selalu ada... Syok, memori, pengalaman dan pembelajaran. Masing-masing dengan cara masing. Itulah yang unik tentang diri.

Buat masa sekarang, walau dalam kesibukan...Diri sering banyak fikir... Kadang2 pemikiran melangkau kapasiti penyimpanan otak. Macam2 hal..Entah apa saja difikirkan. Kadang diri pun xtau.

Cukup setakat ni dulu. Idea seakan pusing sampai tu jak.Sudah dulu.Titik.

No comments:

Post a Comment

*

Related Posts with Thumbnails