Friday, December 2, 2011

Dalam dan di dalam

Salam...

Sebenarnya mo taruk tajuk yg sesuai..ni rsanya kira sesuai la...

Amat mencabar jiwa, fizikal dan rohani...? hurm~...amat.. saat2 di penghujung 2011 ni...
Di sana la...mesy. pendaftar IPTA, lpas tu Town & Gown UMSKAL, Town & Gown Bandaraya lagi..
Sehingga la 26-29Nov adalah hari Konvo UMS yang ke 13. Di dalam itu, sempat jugak menceburkan diri dalam bisnes yg x la jgk seberapa..sekadar mencuba untuk pengalaman masa hadapan.. Tapi, bolehla :) ( dengan senyuman seakan ada dan tiada)

Yang aku tau, pada saat itu, di dalam dan dalam itu, penat siot!!!! amat penat! seakan kudrat ku mcm mo terlepas dari badan ku ni...tapi ku gagahi jua dgn azam yg tinggi...tinggi la sgt! tinggi jgk..

Sehinggakan macam kurang mem'blog'kan diri dalam ini blog. bukan lagi macam...memang amat ada xda la..

Walaubagaimanapun..sempat jugak meluangkan masa dgn mr.hubby dengan semua yang melanda.. dalam semua tu aku sempat nonton movie donk!

 heeehheee..
syok amat...amat syok...tapi x sesyok yg di mau..kalau aku la...tapi ada antara part2 yg aku suka...


tapi, mcm suma aku suka....

Esok dalam planning...


got to go for now...ada sambungan lgi..nnt ceta lagi k...

No comments:

Post a Comment

*

Related Posts with Thumbnails