Monday, December 12, 2011

Apala kiranya...

Saat bila aku mula mo menaip, perkataan atau ayat2 yg keluar adalah kadang2 kurang menyenangkan mata ku... Ayat yang sedap di baca..aku sudah kurang arif atau xda langsung..? di sana, di sini aku menyinggah..banyak ayat aku suka...membuatkan aku sendiri ingin bermonolog blog sendiri..tapi segalanya..hampas....sadis.. Mungkin bukan aku.

Di saat memblog, perasaan serasa macam ada sesuatu yang kurang di sana..is it Monday..? atau adaka gara2 lagu2 yg mengiringi ku sepanjang hari ni.....?
* A Thousand Years
* Lara lagi
*Ombak Rindu
*Cahaya Hati
*Timeless
*Karena Ku Sanggup

Aku pun ikut sayu jugak..Ntah, tiba2...jak. Mungkin perasaan perasan..Tiba2 time meninjau, telah singgah ke blog nya yg telah lama ia x bersentuh..Ku pikir ia sudah berhenti sampai situ saja..Macam suatu masa dulu, aku pun pernah begitu...

Apala kiranya yg terjadi masa tu..? Sekarang, semuanya telah kembali seperti sedia kala. Cuma ada beberapa perkara yang perlu diperbaiki agar kesempitan berenti setakat itu saja..Hati x menahan jugak kalau terus terusan kesempatan oleh kesempitan.

Orang hanya memandang tapi hati jiwa yg merasa..Hanya DIA yg tahu segalanya..Hanya DIA, tiada kedua atau ketiga. Sma2 berdoa semoga hanya yg baik mengiringi kita. Amin Ya Rabb. Namun, tau la... yang manis xkan datang begitu saja tanpa tercalit sedikit kepahitan....

Wasalam...

No comments:

Post a Comment

*

Related Posts with Thumbnails