Thursday, September 20, 2012

What the....!?

Assalammualaikum...

Setelah beberapa hari tidak update...

Hari ini, ada semakan untuk  sesapa yang mo ikut rafting 30sept nnt untuk aktiviti jabatan kami..
Jadinya sampai giliran aku...Aku rasa x selamat, untuk itu..aku xmo ikut aktiviti tu...macam keberanian aku xdala.....

Tiba2...

"Jangan bila sampai sana.. nampak siok.suma da isi borang mo ikut, tiba2 jadi plak ikut..." 
(lebih kurang gitula bunyi nya)

Kenapa jugak kalau kita xmo ikut kan....? Tau bayaran tu dh cukup2 utk AJK *termasuk aku AJK nya*. Memang keberanian x sampai tahap tu...so, STOP! Jangan paksa k.. x baik...

*Aku memulakan penolakan, jadi terkesan sedikit di hati..* 

2 comments:

  1. salam kenal..tq follow kita ye..btw,saya follow sini juga..bestnya dapat buat rafting tu..teringin juga mau mencuba kalo dibagi peluang..

    ReplyDelete
  2. salam kenal jgk....teruskan baca yer..*wlu jrg update.. :)

    ya...rafting mmg syok...tpi bg keberanian yg kurang sbb xtau berenang ni...agak freaky jgk bila turut serta. rasanya lgi menakutkan dri berkayak*ni pernah la buat*.. Rafting tu tgk keberanian dlu..tp rsanya xla kot...dorang ckp seronok..apakata awk try dgn kwn2 keja kat (act..ni aktvt ujung tahn jabatan..tu la pasal)

    ReplyDelete

*

Related Posts with Thumbnails