Wednesday, August 15, 2012

ZALORA pt.2

Assalammualaikum....


Sori lambat update...pakejku dah sampai 3hari selepas ZALORA pt.1... Jadinya, aku ingat saiz yang ku order ngam untuk kakiku tetapi sebaliknya...tapi kalau ikut saiz ku memang tu la....36 (sebab semalam test saiz yg sma d 1B,ngam plak). Berkemungkinan ZALORA punya kaki lagi kecik kali aarrr..

Untuk dijadikan ceta, ladybos ku terlihat pakej ku yg baru sampai...

Bosku:  Apa tu? Bukan men...ZALORA. (sambil kinum2 )

Aku: hehehehe..senyum kambing sambil jawab ' kasut'..tapi mo return.

Bosku: Napa?

Aku: Tidak ngam saiz yang ku order...mo tukar la....

Bosku: Tengok....

(Aku buka, Kasi dia pakai....sekali tengok, ngam plak sma dia....)

Bosku: Kiut plak, ringan.... saya beli la....

Aku: Biar betul...ba, ambikla....sya order blik....

Jadinya...kasut tu berpindahla milik..Aku order baru...tapi x jadi last minit...hehehhe..malas.. Semalam, aku pegi la round2 tgk mn yang berkenan.. sudah berkenan, xdala jugak saiz, bagus.... xpayah kasut. TITIK.

No comments:

Post a Comment

*

Related Posts with Thumbnails