Thursday, May 17, 2012

Apa Buat?!

Assalammualaikum...

Rentetan untuk bbrp hari yang lalu..Cuba digarapkan dalam satu cerita...

9Mei2012..
Urusan amat ketat masa. Memerlukan perjalanan dari ujung ke ujung.Di mana pada masa yang sama membuatkan diri sibuk la kunun jugak dengan Bengkel Klinik Panel untuk staf. Sesampai petang menjelma, syukur Alhamdulillah selesai masalah..InsyAllah..

10Mei2012
Tiada yang spesel....cuma hari dilalui dengan senyuman.

11 Mei 2012
Ganjaran untuk diri sendiri kerana membuat sesuatu yang bermakna untuk diri dan keliling yang disayangi..
Koleksi juga adalah merupakan yang tiada setakat ini, Syukur rahmat-Mu Ya Allah.. (Belum guna pun..hihiihii) Terima kasih...

12Mei2012
Plan awal  untuk hari ni: pinkylicious ke AsfieLyna wedding ceremony walhal bukan antara rona faveret tapi terus nmpk 'putih'.Panas terik cuaca hari itu. Otw pulang singgah cuci kereta, beli pin n bunga comel untuk biz ku yg secara kecilan...

13Mei2012
Terkejut awal. Jemur kain yang telah cuci ofkos.. :) Ready to my mom's house (Kinarut) but before that, xda dalam plan. Bawa cuz jap ke Emadira. Pembelian shawl untuk engagement nya.
On my way beri idea untuk cuz apa yang sesuai, tiba2 mr.hubby plak fon. Reminding me on Mother's Day. Buy same for moms.

-Buying for mom- purple XL, mom in laws- green L. Masing2 test dgn gembira Aku jugak suka. End up, in laws ada problem plak dgn bju nya...terpaksa tukar la...Baru gembira amat...LIKE (sambil buat tanda ibu jari dinaikkan).

*As long as they're happy, I'm happy too*
*Happy Mother's Day. May u'll long live and longevity. Amin Ya Rabb*

No comments:

Post a Comment

*

Related Posts with Thumbnails