Sunday, July 3, 2011

Buat apa sekarang ni?

Malam Ahad yang so..so..
Tadi bangun lbh kuraang, kuraaang lebih jgk lewatnya..tau la kalau tidur lewat.. nasib masih menyebelahi 'cik P' kali ni n still..so,xpala..

Lepas masak, makan..me, mr.hubby p bawah buat tugas penting.hehehehe... mr.hubby 'meeting' dgn  mr.A...

dan aku, buat pembersihan mega d bawah kolong merangkap garaj tempat kami letak keta.. kuar la jgk peluh2 yg jrg kuar ni...dan misi aku berjaya membersihkan kawasan yg ingin aku bersihkan setelah sekian lma...penat wooo!! next week penyambungan misi lg, insyAllah..sbb ada yg berat2 td blm seberapa mampu aku angkat.. 
Will be accomplish next week...insyAllah...la..la..la.. (Sambil humming lagu Maher Zain, insyAllah)..

Sekarang..tgh rest smbl nonton STANZA CINTA..mcm aku blur ckit jln ceta nya...xpa, layan dlu. Tadi, smpat lgi nonton bola *Msia lwn Chinese Taipei* Sungguh mendebarkan...biarpun Chinese Taipei menang 3-2, secara agregatnya Msia kita layak jgk akhirnya..lepas ni lwn Singapore lg... 

Sebenarnya xbrp minat jgk bola ni, tp syok jgk bila nonton ni...Msia tu....mesti sokong..hihihi.. okla, sehingga coretan seterusnya...

"Semoga Engkau makbulkan doa org-org yg teraniaya..Amin"

No comments:

Post a Comment

*

Related Posts with Thumbnails